۱۳۸۷ دی ۱۱, چهارشنبه

هر دم از این باغ بری میرسد،تازه تر از تازه تری میرسد

واقعاً که
گل کاشتیم، حمله به باغ قلهک توسط دانشجویان، بله، دانشجویان، البته واضح و مبرهن است که واضح و مبرهن نیست ، آیا این اشخاص دانشجو هستند یا شعبان بی مخ ها، در این حال و هوای سیاسی، که روابط دیپلماتیک ایران با همه کشورها در حد بسیار عالی می باشد، این یک کار فقط مانده بود، که به حول و قوه الهی آن هم انجام شد.
به کجا می رویم؟ سنگ چه کسانی را به سینه می زنیم؟ پرچم خودمان کو که امروز پرچم حزب الله و فلسطین را به دوش می کشیم؟ آن زمانی که کودکان و فرزندان این مملکت را به گلوله بسته بودند، آن زمانی که تک تک زنان و دختران مرزی را مورد تجاوز قرار می دادند، آن زمانی که دسته دسته جوانانمان را قتل عام می کردند؟ آن زمانی که جنگ 8 روزه 8 سال به طول انجامید، همین چند روز پیش که سربازان بی گناه را گروگان گرفتند که همه را کشتند، کجا بودند کسانی که پرچممان را دوش بکشند و ملک کشور دیگری را به آتش؟ مدافع حقوق بشر کجا بود؟
چه بر سرمان آمده؟ آهااااااااای، آقای محترمی که دارید ملک انگلیس در کشورت را به خاطر ظلمی که در حق مردم مملکتی دیگر شده به آتش می کشی و پرچمشان را به دوش، کجا بودی وقتی با صدای آژیر قرمز همکلاسیهای ابتداییم در پله ها ی پناهگاه زیر دست و پا له می شدند و از ترس قالب تهی می کردند؟ کجا بودی، وقتی خانواده سرباز بی گناه، چشم انتظار پسر رشیدشون بود ند، تا از خدمت مقدس سربازی بازگردد؟ برادر حزب اللهت اون موقع داشت سفارت کدوم کشور رو به خاطر ظلمی که در حق من و هموطنان تو شده بود، به آتش می کشید؟
درگیر کدام جریان شده ایم؟ خودمانیم که داریم زیر دست و پا له می شویم. هنوز که هنوز است تاوان ندانم کاریه تسخیر سفارت خانه ها را از 30 سال پیش، می پردازیم و هنوز که هنوز است باز جو گیر شدن ما را رها نمی کند.
تا وقتی این گونه جو گیر باشیم، آش همان آش است و کاسه همان کاسه، چه خاتمی باشد، چه احمدی نژاد، چه بازرگان، چه شاه.... تا زمانی که پیرو جمع باشیم همین است، فرهنگ سیخی چند؟ جای بسی تعجب است که نیروی انتظامی می تواند جلوی هر گونه اغتشاش و مخالفت علیه نظام را بگیرد اما نمی تواند این اوباش که آبروی ایران را در مجامع بین اللملی می برند، کنترل کند.
چه خبر است؟ چه کسی پشت این ماجراست؟ خصومت با اسرائیل است یا فروشگاه بنتون بخاطر نپرداختن حق حساب؟ خصومت با امریکاست یا باغ قلهک که ملک دولت بریتانیاست؟ پس اینجا پیام تبریک سال نو برای مردم انگلیس دیگر چه صیغه ایست؟؟
یادمان نرود که تمام خبرگزاری های دنیا، این گروه را به ترجمه از خبرگزاریهای ایران "دانشجویان" نامیده اند.
مبارک باشد

۹ نظر:

ناشناس گفت...

ننگ باد بر ایشان

ناشناس گفت...

اونها که تو سراوان کشته شدند که آدم نبودند، چون مانور دادن روی جریان کشته شدنشون هیچ نفعی نداشت و حتا ضرر هم داشت چون ضعف آقایون رو نشون می‌داد...
چه خوب که فریاد زدی اون چیزهایی که ما نمی‌تونیم فریاد بزنیم!

دست نوشته گفت...

نمیدونم تا کی باید چوب حماقت یک عده احمق را بخوریم

همین تسخیر سفارت آمریکا کم مصیب برای ما درست کرد که حالا چند بزمچه اینطور مصیب دیگری برامون درست می کنند

بنده به شخصه با جنگ در هر جایی مخالفم . از کشتار وسیع مردمان بیگناه و کودکان معصوم در غزه هم بسیار متاسف و متاثرم و هر کاری در حوزه عقل و منطق در این کار از دستم بربیاد انجام میدم ولی این حماقت ها راهش نیست

احمق ، بنتون را آتش میزنی که چه ؟ اگر بنا به سرمایه داران صهیونیستش است که باید نصف ایران را - از پپسی و نستله گرفته تا اینتل و تیمبرلند- آتش بزنی
کج فهم ، تسخیر سفارت انگلیس چه دردی را دوا می کند

تا کی ما تاوان حماقت عده ای جوگیر ناقص العقل را باید بدهیم ؟

ناشناس گفت...

marhaba, koli haal kardam ba matlabet

ناشناس گفت...

بعنوان یک ایران افتخار میکنم که هموطنی با چنین سطح و درکی دارم.
حیف است نوشته تان فقط در این بلاگ باشد قول میدهم به همه جا پخش کنم.

ناشناس گفت...

شعبان بی مخ ها......

توصیف زیبا و به جایی بود.

ناشناس گفت...

بسیار زیبا و تاثیر گذار، ولی کو گوش شنوا ...

amiran گفت...

هجوم بردن ذاتا جالب نیست اما در مورد باغ قلهک اونی که میگه ملک انگلیس خیلی بی غیرته .
یعنی چی ملک انگلیس ؟ ایران ایرانه و مال ایرانی حتی یک وجبش .

در گوش من گفت...

چی گفت؟
رو پشت بوم گفت
چی گفت؟
توی حموم گفت
چی گفت؟
در گوش من گفت
چی گفت؟
احمدی نژاد بی ادبهههههههههههههه
بی ادبههههههههههههههههههههههههه
بیا وسط آها آها آها آههههها